رژیم غذایی سیرتفود با روغن زیتون

رژیم غذایی سیرتفود با روغن زیتون

رژیم غذایی سیرتفود با روغن زیتون

رژیم غذایی سیرتفود با روغن زیتون جدیدترین روند رژیمی است که به لاغری بدن افراد مشهوری مانند ادل نسبت داده شده است. در این مقاله میخواهیم بدانیم رژیم سیرتفود چیست و روغن زیتون چه نقشی در رژیم غذایی سیرتفود دارد؟

رژیم سیرتفود چیست؟

سیرتفود غذاهایی هستند که سیرتوئین‌های را فعال می‌کنند، ژن‌هایی که با دستور دادن به بدن برای ترمیم و جوان‌سازی سلول‌هایمان، ما را جوان و لاغر نگه می‌دارند. روغن زیتون به دلیل دو پلی فنول آنتی اکسیدانی که به وفور در آن یافت می شود، اولئوروپئین و هیدروکسی تیروزول به عنوان یک غذای برتر شناخته شده است.
فواید سلامتی اولئوروپئین و هیدروکسی تیروزول برای دهه‌ها مورد تحقیق قرار گرفته است و تحقیقات نشان می‌دهد که آنها می‌توانند به محافظت در برابر بیماری قلبی و سرطان کمک کنند. به گفته ترویج دهندگان رژیم غذایی سیرتفود، روغن زیتون می تواند سیرتوئین ها را برای سوزاندن چربی و افزایش توده عضلانی تحریک کند.
به گفته متخصصان تغذیه آیدان گوگینز و گلن ماتن که این رژیم غذایی را ایجاد کردند، سایر غذاهای برتر سیرتفود شامل روکولا، گندم سیاه، کپر، کرفس، فلفل قرمز، کاکائو، قهوه، سیر، چای سبز، کلم پیچ، خرما مجول، جعفری، کاسنی فرنگی قرمز، پیاز قرمز، سویا، توت فرنگی، زردچوبه و گردو. اگر علاقه مند به آزمایش رژیم غذایی سیرت فود هستید، این غذاها را با روغن زیتون در رژیم غذایی خود بگنجانید. گوگینز و ماتن همچنین 30 دقیقه فعالیت متوسط، 5 بار در هفته را توصیه می کنند.
این رژیم به دلیل حیله گر بودن مورد انتقاد قرار گرفته است، اما همه می توانند از مصرف بیشتر غذاهای غنی از آنتی اکسیدان و پلی فنول (معروف به غذاهای فوق العاده) مانند روغن زیتون سود ببرند. همه غذاهای شناسایی شده در رژیم غذایی سیرتفود فواید سلامتی را در تحقیقات قبلی نشان داده اند، هم چنین این غذاها التهابات بدن را کاهش می دهند.
اگر به دنبال کاهش وزن و لذت بردن از مزایای خوردن غذاهایی هستید که سیرتوئین‌ها را فعال می‌کنند، توصیه می‌کنیم مقالاتی را که قبلاً در وب‌سایت ما در مورد رژیم مدیترانه‌ای منتشر شده است، که شامل بسیاری از غذاهای مشابه رژیم غذایی سیرتفود بدون محدودیت شدید کالری است، بررسی کنید. . هر راهی که انتخاب می کنید، مطمئن شوید که روغن زیتون نقشی در برنامه کاهش وزن شما دارد.
برای خرید روغن زیتون می توانید روی عکس زیر کلیک کرده و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید.
روغن زیتون
روغن زیتون

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.