آموزش خرید روغن زیتون

آموزش خرید روغن زیتون

آموزش خرید روغن زیتون و نکاتی بسیار مهم و با ارزش که می تواند در خرید روغن زیتون به شما کمک کند، پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

افراد زیادی هستند که نمی توانند روغن زیتون اصل و تقلبی را تشخیص دهند و خوب این کار، کار راحتی نیست و فقط افرادی که در این حوزه فعالبت دارند می توانند روغن زیتون اصلی را از غیر اصل آن تشخیص دهند.

متاسفانه در هر صنفی افرادی پیدا می شوند که برای بدست آوردن سود بیشتر محصول تقلبی رو به جای محصول اصلی به مشتریان قالب کنند.

مطالبی که در این مقاله خواهید خواند به شما کمک می کند اسیر این سودجویان نشوید.

 

آموزش خرید روغن زیتون

اکثر متخصصان تغذیه معتقدند که روغن زیتون ایرانی بسیار بهتر از نمونه های خارجی هستند، پس بهترین انتخاب شما می تواند روغن زیتون ایرانی باشد. زیرا روغن های خارجی معمولا از اختلاط روغن های دیگر تشکیل می شود و روغن زیتون خالص نیستند.

دو شاخصه ی دیگر مهم روغن زیتون وجود اسیدیته و پراکسید در آن می باشد که کیفیت و مرغوبیت روغن زیتون به این دوعامل بستگی دارد، هرچقد اسیدیته و پراکسید روغن زیتون پایین تر باشد، کیفیت و مرغوبیت و سلامتش بیشتر است.

نکته دیگری که در مورد روغن زیتون است سوزاندن گلو و احاس تلخی در گلو می باشد که این مورد در روغن های تصفیه شده صدق نمی کند.

نکته بعدی هم تشخیص اصالت روغن زیتون از روی رنگ آن است که متاسفانه امروزه نمی توان از رنگ روغن زیتون به طور صد درصدی به اصالت آن پی برد.

هم چنین سعی کنید روغن زیتون خریداری کنید که طی فرآیند های شیمیایی قرار نگرفته باشد، زیرا طی این فرآیند کیفیت روغن زیتون هایی که به روش فیزیکی استخراج و تولید شده را ندارند.

 

با توجه به این نکاتی که گفته شد شاید برایتان سوال پیش بیاید که خوب این نکات را بد از خرید می توانیم تست کنیم، بله این نکته تا حدودی درست است اما همیشه بهترین راه برای حرید یک محصول با اصالت، انتخاب یک فروشگاه و شرکت معتبر است.

شرکت مانیاد یکی از تولید کنندگان روغن زیتون هست که با کیفیت ترین روغن زیتون ایران را تولید می کند. روغن زیتون های مانیاد از روش پرس سرد استحراج می شوند و تمامی ارزش غذایی روغن زیتون حفظ می شود. هم چنین میزان بسیار کم اسیدیته و پراکسید در این روغن باعث مرغوبیت و راضی بودن تمام مشتریان ما از این روغن می شود.

شما هم می توانید با چشمان بسته و خیال راحت از همینجا یک روغن زیتون با کیفیت و اصل را تنها با چند کلیک خریداری کنید و درب منزل دریافت نمایید.

برای خرید کافیست روی عکس زیر کلیک نمایید.

 

روغن زیتون
روغن زیتون

اسیدهای چرب طبیعی روغن زیتون
چربی های اشباع و غیر اشباع چیست؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.