تهیه قهوه با روغن زیتون

تهیه قهوه با روغن زیتون

تهیه قهوه با روغن زیتون

استارباکس اخیراً خط تولید نوشیدنی قهوه با روغن زیتون را به نام اولئاتو معرفی کرده است. این نوشیدنی ها در حال حاضر فقط در بازارهای منتخب موجود هستند، اما شما می توانید دستور العمل های ما را برای تهیه نوشیدنی قهوه روغن زیتون در خانه دنبال کنید!
بسیاری از مردم در ابتدا از ایده اضافه کردن روغن زیتون به قهوه شوکه شدند، اما این ایده در واقع جدید نیست. چربی اسیدیته و تلخی قهوه را کاهش می دهد. خامه غیر لبنی، محصولی که بسیاری از مردم به آن عادت دارند، معمولا از روغن نباتی تهیه می شود. و مردم بیش از 10 سال است که کره، روغن نارگیل و روغن MCT را به قهوه اضافه می کنند تا قهوه “ضد گلوله” تولید کنند.
هاوارد شولتز، مدیر عامل موقت استارباکس، زمانی که مشاهده کرد مردم در سفر به سیسیل در حال نوشیدن روغن زیتون به عنوان یک «آیین نشاط‌بخش» هستند، الهام گرفت تا نوشیدنی‌های روغن زیتون را عرضه کند.  در حالی که افزودن روغن زیتون به قهوه در ایتالیا رایج نیست، اما این ترکیب چیزهای زیادی را به همراه دارد. شولتز توضیح می‌دهد که چگونه روغن زیتون نوشیدنی‌های گرم و سرد را تقویت می‌کند “در هر دو نوشیدنی قهوه سرد و گرم، چیزی که تولید می‌کرد طعمی غیرمنتظره، مخملی و کره‌ای بود که قهوه را تقویت می‌کرد و به زیبایی در کام باقی می‌ماند.”

دستور العمل های قهوه روغن زیتون

ما مدتی است که قهوه روغن زیتون می نوشیم. کلید ساخت یک نوشیدنی قهوه روغن زیتون خوشمزه این است که مطمئن شوید روغن به خوبی در نوشیدنی شما امولسیون شده است. روغن زیتون از طریق مخلوط کردن، کف کردن، بخارپز کردن یا تکان دادن به نوشیدنی های استارباکس وارد می شود.
دستور ما از مخلوط کن برای امولسیون کردن روغن زیتون با قهوه استفاده می کند. برای تهیه «کاپوچینو» روغن زیتون، کافی است 6 اونس قهوه سیاه قوی را با 1.5 قاشق چایخوری روغن زیتون فوق  در مخلوط کن مخلوط کنید. لطفاً هنگام مخلوط کردن نوشیدنی های گرم احتیاط کنید تا با قهوه داغ نسوزند! اگر دوست دارید شیرین کننده اضافه کنید، اما ما بدون آن دوست داریم.

آیا افزودن روغن زیتون به قهوه مفید است؟

تحقیقات نشان داده است که روغن زیتون اضافی و قهوه سیاه می توانند خطر ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش دهند. اما فواید واقعی ترکیب روغن زیتون و قهوه برای سلامتی ممکن است از پلی فنول ها ناشی شود. روغن زیتون و قهوه هر دو غنی از پلی فنول های گیاهی مختلف هستند که با التهاب مبارزه می کنند و فواید سلامتی برای قلب، مغز و مقاومت در برابر سرطان دارند. مواد مغذی موجود در قهوه محلول در چربی هستند، بنابراین افزودن روغن به قهوه به جذب بهتر آنتی اکسیدان ها نسبت به نوشیدن قهوه سیاه کمک می کند.
بسیاری از اخبار حاکی از آن است که افزودن روغن زیتون به قهوه کالری های غیرضروری اضافه می کند، اما باید توجه داشت که مصرف روغن زیتون در مقایسه با سایر چربی ها با کاهش وزن همراه است. و اگر از روغن زیتون به جای سایر مواد چرب (خامه، شیر، کره) استفاده می کنید، فقط چربی های ناسالم را با چربی های سالم جایگزین می کنید. کالری در برابر کالری، افزودن روغن زیتون به قهوه سالم تر از سایر منابع چربی است. روغن زیتون علاوه بر مکمل طعم قهوه، می‌تواند خواص سرکوب‌کننده قهوه را نیز افزایش دهد. یک قاشق روغن زیتون در قهوه به شما کمک می کند مدت بیشتری سیر بمانید.

تهیه قهوه با روغن زیتون

قهوه روغن زیتون چه طعمی دارد؟

آخر هفته گذشته در استارباکس رزرو در شهر نیویورک، اولئاتو را چشیدیم و تحت تأثیر قرار گرفتیم! مغازه مملو از مردمی بود که از نوشیدنی های قهوه روغن زیتون لذت می
 بردند، چه گرم و چه سرد. باریستا گزارش داد که در آن روز صدها اولئاتو درست کردند. بر اساس آنچه در آخر هفته گذشته در استارباکس دیدیم، پیش‌بینی می‌کنیم که قهوه روغن زیتون یک موفقیت بزرگ خواهد بود. مدیر عامل شولتز گفت: «در بیش از 40 سال، نمی‌توانم لحظه‌ای را به یاد بیاورم که هیجان‌زده‌تر و مشتاق‌تر شده باشم که غرور، کیفیت، اشتیاق، میراث و مهارت استارباکس را نشان دهد. “
از منظر صنعت، واضح است که ما در مورد هر غذای جدیدی که شامل روغن زیتون باشد بسیار هیجان زده هستیم و امیدواریم که قهوه روغن زیتون درها را به روی افرادی باز کند که نوشیدنی های خوشمزه با روغن زیتون مانند روغن زیتون کاکائو داغ، روغن زیتون خونی را امتحان می کنند. مری، مارتینی روغن زیتون، اسموتی های روغن زیتون و نوشیدنی های انرژی زا با روغن زیتون. لذت ببرید!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.