به حیوانات خانگی روغن زیتون بدهید

به حیوانات خانگی روغن زیتون بدهید

به حیوانات خانگی روغن زیتون بدهید

به حیوانات خانگی روغن زیتون بدهید: در حالی که مزایای مصرف روغن زیتون برای انسان به خوبی مستند شده است، چیزی که ممکن است متوجه نباشید این است که “طلای مایع” طبیعت می تواند به همان اندازه برای بهترین دوست انسان مفید باشد. درست است، روغن زیتون می تواند برای سگ و گربه های ما معجزه کند و به آنها کمک کند زندگی طولانی تر و بهتری داشته باشند.

چگونه به حیوان خانگی خود روغن زیتون دهیم؟

دادن روغن زیتون به حیوانات خانگی کمی مشکل است ولی می توانید کمی از آن را روی غذاهای این جیوانات دوست داشتنی بپاشید.

 

در اینجا 5 دلیل اصلی برای گنجاندن روغن زیتون در رژیم غذایی سگ یا گربه آورده شده است.

1. پوست و پوشش سالم تر

روغن زیتون سرشار از ویتامین E، امگا 3 و مواد مغذی گیاهی مانند اولئوروپئین، پوشش حیوان خانگی شما را درخشان و قوی نگه می دارد. پلی فنول های موجود در روغن زیتون همچنین دارای خواص ضد التهابی و ضد میکروبی هستند که پوست خشک و پوسته پوسته را کاهش می دهد و رطوبت را بازیابی می کند.

2. مدیریت بهتر وزن

اضاف وزن روی حیوان خانگی شما می تواند آنها را در معرض خطر مشکلات مفصلی و بیماری قلبی قرار دهد. چربی های تک غیراشباع موجود در روغن زیتون می تواند به مدیریت وزن آنها کمک کند. MUFA ها با شکستن چربی در سلول های چربی و کاهش چربی شکم باعث کاهش وزن می شوند. برعکس، اگر حیوان خانگی شما کم وزن است یا از بی اشتهایی رنج می برد، کمی روغن زیتون می تواند حتی خشک ترین کیسه را زنده کند.

3. تقویت ایمنی

آنتی اکسیدان های روغن زیتون به محافظت از غشای سلولی در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد کمک می کند. که تجمع آن می تواند منجر به بیماری هایی مانند زوال عقل و بیماری های بافتی شود. این آنتی اکسیدان ها پاسخ ایمنی را نیز بهبود می بخشند و به حیوان خانگی شما کمک می کنند تا با عفونت ها مبارزه کند.

4.  سلامت مفاصل

چهار پا مورد علاقه ما می توانند با کمی روغن زیتون از سلامت مفاصل بسیار بهتری برخوردار شوند. همراه با آنتی اکسیدان ها، اسید اولئیک موجود در روغن زیتون یک اثر ضد التهابی ایجاد می کند که می تواند تفاوت زیادی در مدیریت درد برای حیوانات خانگی مبتلا به آرتریت یا دیسپلازی مفصل ران ایجاد کند. این محلول کاملا طبیعی برای حیوانات خانگی که ممکن است به داروها حساس باشند عالی است.

5. سلامت قلب و عروق

روغن زیتون با مقادیر فراوان ویتامین E و آنتی اکسیدان ها می تواند به کاهش کلسترول و بهبود گردش خون کمک کند.روغن زیتون در واقع می تواند یک موهبت بزرگ برای سلامت قلب حیوان خانگی شما باشد. مکمل های غذایی با این خواص می توانند گران باشند و روغن زیتون راهی طبیعی و مقرون به صرفه برای محافظت از حیوان خانگی شما می دهد.
به خاطر داشته باشید که چون روغن زیتون از نظر کالری متراکم است، باید در مقادیر متوسط ​​نیز استفاده شود. فقط یک قاشق چای خوری در روز برای سگ ها و حداکثر 3 قاشق چای خوری در هفته برای گربه ها.
روغن زیتون می تواند به بهبود سلامت کلی حیوان خانگی شما کمک کند، از چربی های تک غیراشباع که به بهبود کلسترول و مبارزه با بیماری قلبی کمک می کند تا آنتی اکسیدان هایی که از بیماری های شناختی و مرتبط با افزایش سن جلوگیری می کنند. علاوه بر این، همچنین یک درمان عالی برای مشکلات معمولی حیوانات خانگی، از جمله کاهش دفعات گلوله های مو و تسکین ناراحتی های گوارشی، ارائه می دهد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.